Dead horse - Reisverslag uit Bhaktapur, Nepal van NepalRSC2014 - WaarBenJij.nu Dead horse - Reisverslag uit Bhaktapur, Nepal van NepalRSC2014 - WaarBenJij.nu

Dead horse

Door: Tijn

08 Oktober 2014 | Nepal, Bhaktapur

Lieve kijkbuiskindjes,

Gister kwamen we compleet bedekt in roze en groene verf aan bij ons guesthouse waar we na een dag hard werken een welverdiend Everestbiertje hebben gedronken. Aansluiten kregen we het goede nieuws dat we een ochtendje mochten uitslapen tot maar liefst 9 uur. Helaas werd dit heerlijk momentje van rust bruut verstoord door een of andere badgast met een bel die hij rond een uurtje of 8 een half uur lang vol trots heeft laten horen. Hierna werden we getrakteerd op een mooi blafconcert van de lokale straathonden. Enfin wel heerlijk ontbeten en nog even even geshopt voor de thuisblijvers, ja ja er is zelfs aan jullie gedacht! Hierna zijn we met de taxi naar de karuna school gegaan waar we warm ontvangen werden door alle leeraren en aanhang. Rondleiding gekregen door de school waar we zeer onder de indruk van waren. Op de bovenste verdieping geheel in Nepalese stijl gegeten en in het Engels/Nepalees/gebarentaal gesocialised met de staff van de school. Jan en ik hebben de Nepalezen ook nog even afgedroogd tijdens een potje fussbal. Aansluitend zijn we richting het hotel gelopen (de berg op) maar besloten halverwege toch de taxi te nemen. Aangekomen in het prachtige hotel zijn we neergestreken op het terras onder het genot van een koud biertje. Ondertussen
 heeft Ilse (Like the dead horse) zich bij ons aangesloten en ben ik klaar met de blog schrijven. Cheers en alleen maar liefde uit nepal! Xxxxxxx

• 08 Oktober 2014 - 17:09

Jeannette Jongenelen:

Wederom een geweldig verhaal! De school waar jullie waren zal wel een groot contrast vormen met NL denk ik. Het bier smaakt jullie goed zo te lezen! Benieuwd hoe jullie de trekking gaan beleven en Elise de tijd in haar eentje... Voor morgen: succes op de school en geniet van jullie tijd! Namasté vanuit een regenachtig en koud kikkerlandje!

• 14 Oktober 2014 - 17:51

Riekje Felius:

Wat een mooie verhalen en wat zou ik graag met jullie meekijken!jullie laten ons een beetje meereizen op deze manier.hartellijke groeten van opa en oma van Jan