De voorbereidingen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van NepalRSC2014 - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van NepalRSC2014 - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Simon

16 September 2014 | Nederland, Rotterdam

Beste lezer,

Binnenkort gaan wij: Simon, Tijn, Floride, Jan, Elise en onze economie docent Sebastiaan Cooiman naar Nepal! Behalve genieten van dit prachtige land gaan wij ook onze handen uit de mouwen steken!
De afgelopen weken zijn wij bezig geweest Nepalese sjaals te verkopen om onze reis te bekostigen. De reis is geboekt, de activiteiten gepland en wat ons betreft zijn we er klaar voor!
We staan in contact met een kinderhuis waar we ,eenmaal in Nepal, vrijwilligerswerk gaan verrichten. Om dit kinderhuis nog wat extra te helpen nemen we vanuit Nederland kinderkleding en spellen voor ze mee. Ook gaan we een uitwisseling doen met een aantal middelbare scholieren uit Kathmandu. Omdat wij het leven gaan ervaren wat ze in Nepal leiden, willen we ook graag vertellen hoe ons Europese leven er uit ziet. Dit gaan we doen aan de hand van posters en plaatjes die we hier in Nederland maken/verzamelen.
We hebben nog zo'n 3 weken om deze dingen voor te bereiden voordat we, donderdag 2 oktober, naar Nepal vliegen. In Nepal houden we een dagboek bij op deze site. Hou de site in de gaten voor onze ervaringen! Wij hebben ongelooflijk veel zin in deze reis!

• 23 September 2014 - 22:47

Rien:

Beste Simon and friends

Veel succes met de (laatste) voorbereidingen

groet
    Rien

• 30 September 2014 - 21:05

Simone Speksnijder:

Nog even... Spannend!! Hele goeie reis allemaal en een hele goede tijd gewenst in het verre vreemde Nepal!

Simone

• 02 Oktober 2014 - 16:29

Lia Den Ouden:

Veel succes in Nepal. Goed dat jullie je zo inzetten. Een fantastisch idee. Goede reis.

• 02 Oktober 2014 - 16:30

Bedankt allemaal! Nu aan het wachten op het vliegtuig. Het is begonnen!

• 02 Oktober 2014 - 17:19

Jeannette Jongenelen:

En nu is het dan zover; jullie fantastische reis naar Nepal is begonnen! Veel plezier en een mooie tijd!

• 02 Oktober 2014 - 21:01

Gea Wever-Reuvers:

wat SUPER Simon, ik wens jou en je vrienden een hele mooie tijd, ik blijf je volgen :) en ben benieuwd naar de verslagen/foto's xx