Namaste - Reisverslag uit Bhaktapur, Nepal van NepalRSC2014 - WaarBenJij.nu Namaste - Reisverslag uit Bhaktapur, Nepal van NepalRSC2014 - WaarBenJij.nu

Namaste

09 Oktober 2014 | Nepal, Bhaktapur

Namasté

Gister avond nog lekker nagenoten met een biertje op het schitterende terras van end of the universe. Wijze lessen meegekregen van oasis en daarna lekker gaan slapen.
De honden waren weer aardig tekeer aan het gaan en de wekker stond bizar vroeg, dus heel lekker slapen was het ook weer niet.
Rond 5 uur in de bus gestapt en de sunrise gaan bekijken. Op een prachtige plek gaan staan waar zelfs de mount everest te zien was! De topjes van de bergen aan onze linkerkant kleurde langzaam roze oranje, als teken dat de zon ging komen. Toen de zon eenmaal kwam waren we allemaal even stil. Super mooi om te zien en hij ging verbazingwekkend snel.
Daarna weer lekker ons bed in gegaan, de honden waren stil maar helaas besloot de dochter van oasis ze na te doen haha maar toch nog twee heerlijk uurtjes geslapen.
Na het ontbijt naar de school wezen wandelen. Ongeveer twee uur gelopen door het prachtige nepalese landschap, alvast een klein voor proefje op onze trekking.
Op de school kregen we allemaal een tika en wat bloemetjes. Daar even gelunched en genoten van het optreden van de juffen. Met de kinderen in de bus naar huis gegaan. Nu heerlijk op het terras kijkend naar de bergen, roze wolken en prachtige bomen. Nu nog even wat cirucs trucs leren van Oasis en vanavond staat er een bbq gepland. Morgen vroeg op om volgens de bnn one of the most dangerous roads te trotseren op weg naae Pokhara. Spannend!

Hartelijke groeten uit het o zo zonnige, maar vooral o zo mooie Nepal!

• 09 Oktober 2014 - 17:19

Jeannette Jongenelen:

Lieve Nepalreizigers,
    Spaaaannnend! Morgen de gevaarlijkste weg trotseren! Instrueer jullie chauffeur dat hij vooral VOORZICHTIG rijdt!!!!! We willen jullie graag heelhuids terug in NL! Geniet van de komende dagen en de prachtige omgeving! Bon voyage! Groetjes vanuit een zonnig Roosendaal.

• 09 Oktober 2014 - 21:18

Erik Schilt:

Het sprookje komt op stoom! De spannendste episode vangt morgen aan. We zijn benieuwd...